Úlohou Klientskeho centra je poskytovať informačnú, konzultačnú, poradenskú a výkonnú pomoc pre širokú verejnosť pri riešení jej problémov vo vybraných oblastiach s orgánmi a inštitúciami v štátnom, verejnom a súkromnom sektore.

Hlavným cieľom Klientskeho centra je poskytovať podporu a poradenstvo v oblastiach pracovného práva, sociálneho a zdravotného poistenia, celoživotného vzdelávania, diskriminácie, BOZP a finančného poradenstva.

Misia a etické zásady Klientskeho centra odborov

Klientske centrum je súčasťou Národného projektu Podpora kvality sociálneho dialógu a spolu s Centrom pre vzdelávanie, Centrom pre administratívu a publicitu a Analytickým centrom spoluvytvára priestor pre sociálny dialóg a budovanie odborných kapacít sociálnych partnerov.

Často kladené otázky FAQ

Vyberáme podnety z Klientského centra odborov

Pošlite nám svoj podnet 
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci Operačného programu Slovensko